مکانی برای گزران وقت

مکانی برای گزران وقت

مکانی برای گزران وقت

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 6602
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


احساس مسولیت

در این دنیای به اصطلاح کوچیک هرچی بیشتر بیش میری بیشتر سردر گم میشی دیگه رفاقتا رنگو بوی دوران بچگی رو نداره

شایداین جمله کلیشه ای باشه اما هنوز معنای خودش رو داره.

 امروز روز خوبی نبود چون زنگ اولمون لقو شده بود اما ناظم گشادیش شده بود روز قبل بهمون خبر بده(اوج احساس مسولیت)*رفتم بهش گفتم ئاخه مرد حسابی من ازحول صبحانمو نخوردم کل راه رو دویدم چرا خبر ندادی ؟به جای این که قبول کنه خودشو زده به کوجه علی چب میگه چرا دیروز تقویتی نیومدی؟میگم چه ربطی داره میگه حرف زیادی نزن بعدم میگن ما چرا بیش رفت نمیکنیم؟دلیلش گشادیه دیگه !نه؟



نظرات شما عزیزان:

ana
ساعت14:37---26 بهمن 1390
وقتی مدرسه میرفتم همیشه دوست داشتم برم و معلم نیاد ولی الان انگار برعکس شده
مرسی که سر زدی


behnane
ساعت17:42---25 بهمن 1390
سلام چشم همین الان قالب وبلاگمو عوض می کنم مرسی از نظرت برادر

zahir
ساعت19:56---24 بهمن 1390
داداش همه روزابرای خودش خوبه
روزای خوبی برات ارزو میکنم
من دوست خوب دارم
هرکسی میتونه دوست باشه.هردستی که بطرفت دراز میشه
یاهرلبخندی که روزتو شیرین کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to linetoline.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com